tradera faktura

Jag har hittills fått 10 stycken mail från tradera ang fakturan...
Ser att jag fått mail å så blir jag nyfiken å så e det ETT eller TVÅ såna mail...
Jag har ju redan betalat...då jag hade fått de första 4 mailen...haha...
Va besviken man blir när man ser att det är ett till....vill ju ha roliga mail...

Fast idag får jag inga vinnarmail...har 4 saker på bevakning just nu men den ena e först imorgon å så har jag ännu en av samma säljare på bevakning som går ut på måndag...

Däremot så väntar jag ju hem roliga saker.
Hämtade ut 3 paket igår...
1 linne, 2 klänningar/tunikor...å så mina 100 foton som framkallats...så nu kliar det i scrap-fingrarna...men jag behöver alfabet...å dekorationer!! Å så papper...fast det behöver jag ju egentligen inte men har haft svårt å hitta papper som passar fotona...men några papper ska väl kunna passa de nya fotona...sen blir man ju mer inspirerad när man har nya papper...finns så många papper som jag vill ha...men när jag hittar några så finns inte de andra...vill ju hitta alla i en å samma butik...eller max 2 butiker...men icke...2 papper där å 3 papper där...papper med icke raka kanter!! finns så många supersnygga så jag vill ha dom nu!!

Kommentarer
Postat av: Marielle

sv: Ja den frågan ställde jag mig själv också, för varför har man annars öppen ballkong dörren allt som går? och inte ens försökte dämpa sig lite. Visst att folk har sex det har jag inga problem med, men ändå.. ja, kanske kommer det barn och hör och helt kommer in i lägenheten och frågar, vissa strömmar bara in utan att knacka och snacka om vilken chock både min granne skulle få och speciellt barnet som kommer in! , ja vin är gudomligt, men jag föredrar hellre kall bärs en varm sommardag :)

Postat av: jennie

jag fick oxå typ tio mail från tradera om faktura

2009-07-15 @ 18:46:34
URL: http://theresemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback