slutt i benen

De sista dagarna har jag bara gått å gått å gått...hela dagarna nästan...
Idag var jag ute med Jocke när han cyklade...blev några vändor runt området, sen till centrum å hämta paket å sen ner till skolan å så körde vi radiostyrda bilar...
Nu har jag satt in lite kyckling i ugnen...å jag som e så hungrig...tar 1 timma att tillaga dom rackarna...

Jocke har deckat i sin säng...fööör mkt dos friskluft?!? haha...vi ska tydligen ut å cykla efter maten oxå...fast jag har ju ingen cykel...har en på landet men den tänker jag inte ta hem...får se när även jag får råd å köpa en fin ny cykel...

ska nog ta å slå in Jockes paket nu när han sover...han lär väl rota i mina lådor annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback