senaste bilderna

Bilder från helgen - igår.
här nånstans gick zoomen sönder :(Dessa telefonkiosker renoverar min pappa...pagodkiosker.
Inte de bästa bilderna...många suddiga å så vissa e svåra å se för jag kunde ju inte ZOOMA!!

Blev sent igår...först iväg å kolla fjärilar mm, sen hem för vi glömde en massa saker hemma...
Bytte till lastbil, åkte till Ulf å Mathilda å åt middag...sen vidare till Älta å hämta deras säng å så vidare till Märsta...Sen hem å Patrick ¨åkte tillbaka å bytte bil igen.
Jocke kom i säng kanske 22.30 först...men han va uppe 7.30 som vanligt...

Jo, det e ju supervarmt hos fjärliarna så min tröja åkte av snabbt...hade h&m linne på mig som e rätt fladdrigt å lapparna i nacken ploppar gärna fram så jag tänkte pilla in den igen men det var inte lappen som fladdrade till där bak, det var en fjäril som bosatte sig på mitt linne...det kittlades så jag höll på å bli tokig...jag höll i kameran så ingen bild vart det...
Sen fanns det världens snyggast fjärilar där som va blå...men de satt aldrig stilla, alla flög omkring så tyärr vart det ingen bild på de...får försöka hitta en annan bild på nätet...

jaja, det var de senaste bildera...eller några av de 177 bilder som tagits...10-14 juli 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback