ny dag

Jocke e så rolig...hela veckan har han varty påklädd å klar typ när vi andra vaknat...
Han älskar att cykla så han tjatar på att vi ska gå ut redan innan man har klivit upp...å ibland försöker han få upp oss å göra frukost åt han..."snart, bara en liten stund till..." säger vi...men när vi kliver upp så sitter han vid bordet å äter redan...haha...han har verkligen bråttom ut den lilla mannen.
Men när det är dagis, nä då har han inte tid alls å göra sig klar...frukost tar ½ timma, klä på sig är nästan omöjligt...å gå dit tar 100 år...numera så cyklar/spriger han till centrum...hans dagis låg precis vid centrum...man börjar ju undra varför det var så hemskt å gå till dagis...han vägrade ju oftast gå hem så han giillade ju å va där...

Jaja, mitt kaffe e uppdrucket nu å Jocke e ute å cyklar som vanligt...
Patrick åkte iväg å skulle låna hem tapetpärmen igen...den var ju restad å kommer först v.32.
Men vi tänkte vi skulle hitta en väggfärg som kan passa...så då e de ju bra å ha tapetprov och färgprov å rätt rum att kolla i. Det är ju så svårt...går ju inte att avgöra i affären...där har de helt andra lampor å så...sen när man kommer hem ser allt helt annorlunda ut...

jaja, ska ta på mig lite kläder å så kanske jag oxå går ut...tar med mig boken...har mindre än 100 sidor kvar å vill gärna läsa ut den innan vi åker iväg nånstans...till landet eller dalarna...just nu känner jag att jag hellre hoppar över dalarna...å e på landet resten av tiden...finns inget bättre ställe enligt mig!!! Å har ju knappt varit där...de helger vi brukar va där har vi varit uppbokade på annat iår så jag känner av abstinensen...ringde mor å far igår  å de hade ju superväder...hade vi oxå men det är skillnad att va hemma å på landet!! Miljön e ju totalt olika...fullt med folk här, höghus, mkt bilar...där e de lugnt, luften känner man e 1000 ggr bättre, har sällan ont i huvet där, det är skog, mkt folk MEN alla är släktingar till mig...sen har vi egen strand...kan det bli bättre??

Kommentarer
Postat av: -Milly-

gulligt av dig!

jag ahr lagt till dig med :D

Postat av: Sandra

Ska vi följa varandra via bloglovin? ^^

2009-07-16 @ 10:28:22
URL: http://carcrashheart.blogg.se/
Postat av: -Milly-

hehe :)

jo det är det verkligen. hoppas att allt är bra med dig idag?

2009-07-16 @ 10:29:11
URL: http://memilly.se
Postat av: Sandra

Jag har lagt till dig nu :D

2009-07-16 @ 11:33:32
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback