mera shopping

Eftersom jag gilla den gröna klänningen så mkt så tänkte jag ska´ffa några till...eller två till i samma modell...
Vann just denna...100 kr.

Sen har jag nya bud/bevakningar på dessa oxå.


Ikväll får ni hålla tummarna för denna...den har jag haft ledande budet på hela tiden, vore synd å förlora den...

Den och den första är i samma modell, samma som den gröna oxå...hade den i lördags å alla sa att jag var så fin...kände mig fin oxå...inte sånt jag brukar gå klädd i lixom så det var ovant men inte alls obekvämt...
Känner mig ofta obekväm i plagg jag inte är van vid...alltså nya material, modeller, mönster...
Typ kavaj, det går bara inte...provat flera gånger men nääää, det funkar inte på mig...
Den gröna..

De senaste dagarna har jag haft denna...klänning/kjol...jag har den som kjol.

Har en till...som jag ej hunnit använda ännu...

Den blir nog oxå mer kjol...men man kan ju variera...

Jocke har fotat mig som vanligt så ni får se mig med kläderna på snart...har fotat lite tapeter oxå...
Jag tror vi börjar närma oss ett val...inte lätt men det är ju nästan alltid nåt som e fel med tapeten...rätt färg-tråkit mönster, snyggt mönster-för ljus/mörk/stark färg...eller så är det konstigt tryck...hittade flera fina men då va mönstrena så glansiga eller för guldiga...vi vill inte ha nåt som glänser så vanligt tryck eller sammet på mönstret...synd att så många va så i mönstret...däremopt hitta vi miljoner snygga svarta...det fanns inte mkt svarta för ett år sen...så vi sa det...vi köper nästa år...då kanske mönstret på taperna har blivit lite mindre glansiga...fast vi har hittat 2 som vi funderar på...den ena hitta vi nästan direkt, sern hitta vi en ny igår så nu har vi bestämt någon av dom...jag gillar båda, den ena e lite snällare i mönstret vilket är ett plus...man tröttnar inte lika fort...den andra har mkt snyggare mönster men det tar över helheten mer så risken e ju att man tröttat efter 2 år...

Jaja, vi får se vad det blir...
bloglovin 
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anna

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=20170

Samla poäng & få presentkort.Jag har tagit ut presentkort på Lindex & Hm idag =)

2009-07-07 @ 14:07:01
URL: http://tildafreja.blogspot.com
Postat av: Sandra

jasså, :D haha va kul. Har inte tagit någon första dopp än :/ måste väl hinna göra det någon gång också!



Jo, cola cherry är god tycker jag :) haha, men de är ju bra ;) läsk är ju inte så nyttigt. Kan fan inte hålla mig, dåligt!

2009-07-07 @ 16:01:51
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, det är sant! vatten är den bästa törstsläckaren

2009-07-07 @ 20:05:32
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback