mätt i magen

jag e proppmätt...ätit fiskgrastäng...köpte 3 st portons paket...jag å Jocke delade på 2, jag åt lite mer...spricker...
Ska gå till Carro nu...

Satt ute å läste förut på gården...eller grann-gården där solen var då...höll på å dö...svettades bort...satte mig sen i skuggan...å sen i solen igen. Sen skulle Jocke å Patrick iväg å testköra bilen å se om alla delar var tillbaka där de skulle...men jocke cykla iväg åt fel håll å kom tillbaka lite sent så Patrick hade redan cyklat iväg så jag fick ju promenera med Jocke ner tillskolan...han måste över en väg så vill inte släppa iväg han själv...hade gått bra om det inte va bilvägar...finns en väg dit men den vet han inte om...den e lite längre så får visa han en annan gång...

Imorgon funderar jag på om det får bli stranden...läsa ut boken å bada lite å plåga sig själv i solen å få tillbaka färgen man tappat under regnperioden.

Nä, nu ska vi gå...först ut å leta rätt på Jocke...haha...han cyklar å han cyklar...sen försvinner han ett tag, då leker han med nån eller gungar typ...

höres...

Kommentarer
Postat av: Helena

Guu så gott med fiskgratäng, lääängesen jag käkade det!

2009-07-17 @ 21:35:03
Postat av: Maria

Vilken bok är det du läser? :)



svar: Tråkigt att ditt photoshop krånglat, det är ju så roligt att sitta och leka med bilder. Hoppas att det funkar igen snart! Jag är själv inte så jättebra på det ännu, men lär mig mer för varje dag. Man lär sig ju av sina misstag också. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback