utmanad

2 utmaningar...

Jag har blivit utmanad av
BellaMio 

NR1

REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

Mina sanningar:
1. Jag blir väldigt lat när det är dags att städa...finns annat som ska göras!!
2. Jag fryser väldigt lätt...därför har jag sovit i morgonrock de senaste dagarna.
3. Jag tycker detta är jättesvårt...vilka sanningar vågar man avslöja?!?
4. Jag borstar nästan aldrig håret.
5. JAg har så mkt scrap-papper att jag kan öppna butik...nästan...
6. Jag är just nu beroende av center och mandelkubb.
7. Jag känner stor stress...Stieg Larssons böcker kommer på film å den första kommer SNART...jag som inte har börjat läsa ännu...hans böcker e ju inte tunna direkt....

NR 2

Gå in i dina dockument/bilder och ta din 6e mapp och där i, den 6e bilden och lägg upp den i din blogg ....


Lilla jag 2008-01-14 kl: 14:06. Insåg just att det existerar inga bilder på mig från 2009...


 

Och vilka ska jag utmana då??
Jånna
Linda
Maria
Mahlin
Helena
Sara
Lina

Sådär...lycka till.

Kommentarer
Postat av: BellaMios

Oh, jag tycker detta är superkul!! Så roligt att få veta lite mer om alla fina bloggare som finns här ute :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback