Stieg Larsson

Japp, nu har jag äntligen börjat....har alla 3 böckerna här...känns som om det kommer ta 10 år eller så...
MEn jag har de på ljudbok oxå, men jag har så svårt å koncentrera mig på att LYSSNA!! Hittar på saker hela tiden å glömmer sätta på paus typ...sen ska man hitta tillbaka...haha...är van att LÄSA ju...
Har snart kommit till sida 73 som är kapitel 4´...av 567 sidor...(detta är bok nr 1 som är den kortaste tror jag...)
Känns lite mysko att en heter Erika...jag reagerar hela tiden, då jag lyssnar. Att läsa är inga problem...sen sa han nåt om Sollentuna oxå...jag kommer ju av mig hela tiden...haha...

Annars...sömnproblem, scraphandikappad...fast har gjort en mängd skisser!! KAn snart trycka en bok...hehe. Hm, vilken bra ide!! Fast det lär ju behövas många många fler då...
Händer väl annars ingenting direkt...nä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback