dags att skriva lite här...

eller visa lite bilder...
Ska på 40-årskalas ikväll så tänkte att jag skulle tömma kameran innan...
Va inte så mkt bilder men ska visa några... Hade bilder på mina tänder...haha...jag har ju tagit bort en regleringsskena som jag haft sen jag var 12 år å tänderna har åkt isär lite...därför var det bilder på tänderna...

Vi börjar med fotograf Joacims bilder...Han har lånat min kamera å tagit bilder på sina saker han har i sollentuna...och som ni ser har han ritat  på ställen där man inte ska rita...måste hitta nåt starkt medel så det går bort.

Vi gosar med min nalle "BAMSE" som jag fick när jag föddes. Bamse e större än Jocke!!

Å så de sista bilderna är från våran pulkabacke.

Tänkte få en bra bild på hur lång å brant backen är men den ser inte så "farlig" ut på mina bilder...men det räcker med att man går upp en 3e del å åker därifrån typ. Här åker Jocke sitt första åk å han skulle absolut åka uppifrån men han gjorde det bara en gång...haha.
 Får försöka dra med den andra kameran å stanna med bilen å ta bättre bilder...den kameran tänker jag inte ta om jag promenerar...finns bara en väg dit å ska man ner så måste man ta backen...men man kan stanna med bilen där polisen har sina kontroller så kommer man från rätt håll...tror det är snorhalt där nu...igår gick vi aldrig iväg för det var så blött. I onsdags var det åkbart å i tisdags med...fast då kunde man även dra pulkan på vägen...det gick inte lika bra dan efter...jaja, åter till bilderna...de här får duga så länge.



Och igår hitta jag busen i köket...då har han skrivit sitt namn med bläckpenna på golvet...det fick han själv skrubba bort.
Hann inte ta bild INNAN hasn börja ta bort det men det var stort... 3 rutor hade han skrivit på...såg ut som han hade försökt sig på graffitti på vissa bokstäver...jaja, han hade tur för det gick ju bort lätt...finns ju värre pennor.


Sen e de bara en bild till...en liten tjuvkik...En skiss ett foto å en massa spillbitar papper...Det har blivit en lo av det hela men den är fotad med den andra kameran...så resten får ni se senare.


Ja det var allt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback