snart snart snart...

så börjar ju ett nytt år.
Det blir nog rätt jobbigt med skolan!!!
Å mindre tid till något annat har jag en känsla av...vissa verkar ju inte förstå hur mkt det är egentligen...men man inser ju vilka som är sina vänner...man har helt enkelt inte alltid ORK, LUST, TID, RÅD...men den dagen kommer väl...då allt är över å man kan försöka få ett normalt liv så kanske...

Jag brukar ju annars gilla att läsa...gör jag ännu men hinner ju aldrig...
HAr miljarder böcker att läsa...försöker ta de som kommer på film först nu...å det verkar ju som att alla böcker jag har att läsa helt plötsligt kommer på film...PANIK!!

Dessa har blivit lästa iår





Fast den sista har jag läst på engelska...Lättläst...var lite orolig att jag inte skulle orka läsa på engelska men det var nemas problemas.
Lär ju inte hinna läsa fler böcker  just I ÅR.
men jag har ju böcker så jag klarar mig...

Pyssel har det inte heller blivitr så mkt av...det som gjorts har jag väl hunnit visa...ja kanske nnågon lo som ligger i mappen med oredigerade å osorterade bilder...men den kommer väl upp här när det finns tid över...

Nu ska jag fixa naglarna å sen ska jag väl plugga lite...inte alls kul när man har JUL-LOV men det måste göras det med...

Blir en lugn nyår imorgon...har ingen ork att festa...
Middag i Sollentuna med mor å far...men det räcker för mig...Sen ska man försöka vända dygnet åt rätt håll igen...

Kommentarer
Postat av: Helena

Gott nytt år! Kram, Helena med familj

2010-01-01 @ 20:11:59
Postat av: annah

visst har man insett vilka som är ens vänner. sk vänner som ALDRIG nånsin har tid eller lust att ses på flera år... ja då e man ju knappast vänner längre heller, eller vad säger du?

antar att ja kan ta bort dej från inbjudan till festen för du lär väl inte ha tid eller ork eller lust att komma?Du har ju sällan ens tid eller ork att ens svara ja eller nej så...

och nej, jag är inte sur, men det är TRÅKIGT att förlora sina vänner, jag är inte ensam om att känna såhär heller.

Vill man ha vänner kvar får man ju faktiskt bjuda till lite själv oxå och kanske TA sej tid att ses nån gång iaf.....

Bara lite tankar från mej. Och som sagt, är icke sur, bara skriver vad ja känner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback