tömt kamerorna

Så nu har man att göra...välja ut vad man ska visa å vilka som ska framkallas å vilka som ska mailas till henne å vilka som ska mailas till mamma...osv...redigera lite med...

Kör en tvätt nu...sen e de bara en maskin kvar...

Ska sortera tvätt å städa å så tror jag vi bakar imorgon...passa på å va ute idag eftersom det skulle bli regn ett par daga r sen.

Usch...tror jag har en visdomstand som försöker ta sig ut...de två nedre har jag inte fått ännu så den högra misstänker jag e på gång...har inte haft problem med de andra 2 men nu känns det värre...blir sjukt öm efter jag ätit å får nästan sendrag så fort jag gäspar eller vrider huvet på ett visst sätt...hållt på snart en vecka men inte lika illa som då var jag helt svullen å bet mig i kinden å höll på...då visste jag inte vad det var...trodde jag bitit mig först men det går ju över men detta har fortsatt å nu känner jag ju VART det är oxå...
Min första visdomstand kom utan problem, nr 2 fick jag i våras...den har hållt på å åka upp å ner i 2-3 år...strax efter jag fick den första började den...men utan problem...lite öm i tandköttet ibland bara...speciellt första "utkiket" den gjorde...
Nu e det nr 3...hoppas på att den inte ska hålla på så länge...för det verkar va mer "smärta" med de nedre...
Nån som känner igen det??

Jaja, nu e tvätten färdig...bäst å ta hand om den direkt...å så ska jag sortera gårdagens tvätt oxå...å min packning ligger fortfarande på en hög...en liten hög dock...de mesta skulle ju tvättas.

Kommentarer
Postat av: Sandra

taaaaack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback