sista lediga dagen

imorgon börjar Jocke i skolan...
Det blir väl mjukstart bara...sen på fredag så är de kvar å äter lunch å så fyller ju Jocke år då...
Så idag ska vi baka småkakor. å kanske handla lite...får se vad som behövs...2 kakor e bestämda...makalösa och kolakakor. Sen hittade vi ett recept på nån chokladkaka med smarties på...så kanske lite sånt...sen behövs väl lite mat oxå...

På fredag gör jag kladdkaka...eller två blir det nog.

Cajsa skulle väl kanske göra en tårta så avvaktar med det.
Bullar får hon gärna göra oxå för jag orkar inte göra sånt...så fort det står jäst i ett recept så skiter jag i det...

Hittade annars ett recept på ett bröd utan jäst på landet...undrar vart jag lagt det...måste prova det.

Tips på andra kakor som e lätta å snabba tas gärna emot!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Oj det lät som snygga stövlar! Jag har aldrig tänkt på att Plantagen kan sälja stövlar, kanske får åka dit och kolla nån dag ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback