så skööönt.

Håret e nytvättat å svalkar av...det var riktigt varmt i solen när vi gick till skolan.
"glömde" tvätta håret igår så gjorde det nu istället...har ju inte lektion förän 10.35 så de e ju lugnt. Å en tvätt e på...snart klar. Skönt å beta av lite innan dagen ens hunnit börja.

Sen hade Teresa nästa termins böcker så dom ska jag köpa. Linda köpte samma böcker igår av Thomas å Kjell okejade dom. Dom gick ju samma utbildning för 2 år sen, men som sagt, deras böcker e äldre å kanske inte stämmer HELT med hur det ser ut idag...men han har ju okejat dom för Linda så då kör jag på samma!! Dessutom billigare för mig...Vissa av böckerna e ju snordyra.

Mina naglar ser hemska ut...borde fixa...men inte nu.

annars funderar jag på att gå till skolan såhär idag...haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback