regniga onsdag

ruggigt väder!!!
Hade bara en lektion idag å det passade bra. Fast det e ju synd att det regnar för annars hade jag jobbat på solbrännan...haha.
Men jag har ialla fall tvättat håret nu som jag "glömde" igår. Å så har jag sett på lite film...å beställt lite från h&m...skulle beställa mer men det vart så många olika leveransdatum så jag tog bort lite...å så vill jag ha allt i samma paket helst...så om några veckor då...3-4 veckor...å resten var fram mot november först så tog bort det...det kan vänta. Tänkte beställa från ellos oxå...men har inte gjort det...fick svårt å välja tillslut...
Jagar just nu pumaskor, munkjacka å byxor...typ "kostym"-byxa. Egentligen behöver jag jeans oxå men ska försöka ta det i en "riktig" butik så jag kan prova...blir nog så med puma skor oxå...ska till stadium å kolla å sen kan ju Linda få köpa dom åt mig...hon jobbar där å har 20% på allt...så ska kolla där först.

Ska väl gå förbi centrum sen oxå...ta ut pengar till Teresa, hämta ut scrap-paketet...ja, sen va det nog inget mer...får se om jag gör det innan jag hämtar Jocke eller om jag släpar med han, han kan ju vänta utanför då så går det snabbare. Han cyklar å jag hatar hans lås...sånt där "krull-lås" å jag trasslar in mig själv å allt annat när jag håller på med det....

Nu ska jag kolla halens-"katalogen" för september som kom i brevlådan nyss...dom kanske har bra brallor...minns att jag inte hittade några kläder sist jag kollade, bara sängkläder å sånt så sket i å kolla där men då tänkte jag inte på att jag behövde såna byxor...har ett par, svarta...vill ha gråa å nån färg till...är så trött på att ALLTID använda samma...

Detta har jag beställt hos h&m:

kajal, bh, cardigan, cardigan igen å mysbralla till Jocke.
Får beställa mer senare i höst...lika mkt till typ...nä mer...haha...en till cardigan, munkjacka, en till bh, strumpor till mig å Jocke...sen behöver ju han munkjacka med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback