pling pling pling på dörren...

Jockes nya kompis...Mats eller Max...ja nåt sånt heter han...igår eller vad det var så fråga han oss vart vi bodde...gata, nummer å våning å sen höger eller vänster från hissen...
Snacka om att minns bra...nu ringde han på...haha...men Jocke sitter å käkar...å då kom ju han på att han inte har käkat så han skulle hem å göra det...haha...
Jaja, lite uppiggande...
Fick ju gå ut å hämta Jocke förut...han cykla omkring utan hjälm....ajabajja!!!
Sen vägra han hämta hjälmen...då snodde jag hans cykel å gick hem!!

Sen tog jag några bloss å lugnade ner mig lite...å gick ner igen...tog sin lilla tid å få hem han...de höll på nåra st å klättra på mattpiskarställningen...å blev samtidigt tillsagda av gubben med hunden.

Sen träffa vi gamla dagiskompisar...eller deras mamma...de flyttade för ett par år sen så stanna å snacka med henne en stund...arg som jag va försökte jag va så trevlig det gick...

Nu ska jag dricka kaffe å vin...har sovmorgon imorgon...så först kaffe å sen ett glas vin!!! Mitt i vecka..men men...blev sugen å jag har en oöppnad på diskbänken...haha...
Imorgon har vi bara en lektion...med Cornelia. Information och layout.
Skönt, har fått de böckerna...de andra väntar på presentklippet å resten e på väg...tänkte väl vänta till imorgon å se om de kommer då...de kommer till samma ställe...

Idag vart det en massa sidor skrivna...haft feA och Personlig försäljning...å sen repetion på ekvationer...hjärnsläpp på det sista...haha...jaja, kanske man får ordning på det tillslut.

Nu e kaffet klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback