ny dag igen

å ny skoldag igen...fast böcker e jag utan...men laddat upp med pennor, miniräknare å nåt å skriva i.

Jocke käkar frukost nu å sen ska vi skiva äpple...det va så stort så det går inte ner i hans fruktlåda...men delar man det ska det väl gå i...

å jag verkar ha nån slags nackspärr...igår satt det på andra sidan, idag har jag svårt å vrida åt vänster...ska vi köra båda sidor imorgon då kanske?!?

Å så håller vi tummarna för att det blir bättre väder...skulle ju regna idag med men hoppas det inte blir som igår morse...usch, det öste ner till å från...

Nu ska jag klunka i mig sista kaffeskvätten å kika i klädhögen...försöker använda det som e påbörjat...men det e inte så lätt...mest tunna sommarkläder...1 kjol, 3 klänningar å solarkläder typ...men har 2 koftor igång å ett par jeans så jag kanske kan lyckas ändå utan att rota fram nytt ur garderoben...

Lät som om det blir lite bättre väder framåt så kanske får använda resten jag har igång oxå...sen e de dags för tvätt...på fredag.

Nä, ska ta å börja göra mig klar nu å sen e de Jockes tur...får se vad klockan hinner bli innan vi går...det får avgöra om jag ska gå eller cykla...fast om jag gå¨r å Linda lämnar samtidigt så e ju chansen stor att man får åka bil...haha...usch, va lat jag känner mig...cyklade till å från Jockes skola igår eftermiddag å den lilla biten känns i låren nu...skandal!!

Ska väl försöka komma ihåg att skaffa datakonto till skolan oxå...det lär ju behövas då vi har datalektioner...plus att man kan få tillgång till webplatsen hemifrån oxå...

Kommentarer
Postat av: Bellsi

Så mysigt att börja skolan tycker jag. Tyvärr är jag ju färdig med skola och har börjat jobba! Pluggar du på gymnasiet eller UNI? Lycka till!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback