hemma igen

Då var man hemma igen...suck!!!

Känner mig genast instängd i lägenheten. Slut på friheten.

Åkte hem igår å slängde ur packningen å sen vidare å köpa en spegel å sen hem till Lena som fyller 65 år idag...sen hem igen...
Men sovrummet e klart...nästan...saknas en sockel.

Nu e tvätt nr 2 igång å jag å Jocke har sååå tråkigt.
Borde gå å handla lite...men vad??? TOMT i kylen...å eftersom vi promenerar så får man ju välja ut vad man ska handla...jag orkar inte bära enhem det annars...sen e de städning som står på schemat å baka...Jocke fyller 6 år på fredag så blir kalas på lördag för familj å släkt.
Å på torsdag börjar han skolan...inskolning 2 dagar å sen den 17 börjar det på riktigt å för mig med...inga böcker har jag men har inte råd heller...hittat 4 st av 6 böcker...å e redan uppe i 1500 nånstans...mer eller mindre...minns ej men jag får vänta...

Nu ska vi väl kanske ta å käka lite resten från landet å sen gå å handla...

kaffe, smörgåspålägg, mjölk...det som väger bly....
potatis...å annat...måste bara kolla vad vi har i frysen först...

SAKNAR LANDET REDAN...åkte 13:50 därifrån så har inte ens varit hemma ett dygn...
å i helgen blir det ju Jockefirande, helgen efter borde det bli Claes...eller om han tar det en vecka efter...det får vi se...annars MÅSTE jag till landet...

Kommentarer
Postat av: Howie

Lägga till varann via bloglovin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback