har inte alls lust

...idag börjar skolan...8:15.
Det e för tidigt för mig...haha...
Får se om jag cyklar...fast jag måste fixa med cykellyset innan jag kan cykla...så min korg kan sitta på styret. Min väska e så stor å känner inte för att ha på pakethållaren...allt blir mos å så e väskan lite får bred...

Jocke får väl cykla...hoppas det går fort på skolan då...annars kommer ju jag för sent...tror man ska skriva upp vilken tid man ska hämta å så...har jag ju ingen aning om nu...i värsta fall efter 17:00.

Köpt frukt nu ialla fall...dom ska ha med sig egen frukt/smörgås till skolan eftersom dom äter lunch så sent...de äter sist å får då lite längre tid på sig så de kommer ha 2 fruktstunder på förmiddagen. Den ena bjuder skolan på å den andra får de ha med själva. hur man nu ska komma ihåg det så tidigt på morgonen...
Äpplen å bananer har vi handlat...Jocke ville ha 5 andra fruker OXÅ, men det hinner ju bli dåligt då...haha...får köpa annan frukt nästa vecka.

Nä, ska höra om Jocke vill ha mackor nu...han ville bara ha mjölk å flingor till frukost...han brukar äta 1-2 mackor oxå så e bäst å höra en sista gång.
Men de äter väl frukt sen oxå...8:30-9:00 nånting...å sen runt 11:00 eller nåt sånt....

Ska börja kika på vad vi ska ha på oss oxå...Det regnar just nu...väldigt uppmuntrande...eller inte...jag får ta sommarskor ändå, för mina andra tål inte vatten...eller de tål vatten men man blir plaskblöt inuti så det går ju bort!!

Ska nog ta å skriva en lapp...annars kommer jag glömma skicka in en studieförsäkran...gör jag inte det får jag ju inga pengar...å så beställa böcker...men han kanske säger nåt om det idag...

Nä, dags för kaffekopp nr 2 å sen göra oss klara å gå till våra skolor...

(just nu ÖSER det ner)

Kommentarer
Postat av: ida UNG MAMMA

SV; TACK SÅ MYCKET!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback