Goder morgon.

Jocke väckte mig 7.30...känner mig bakis...jag å Patrick satt uppe länge å rensade lite filmer på datorn å kollade på film...hade nog vart lagom å gå upp nu...
Fått i mig en kopp kaffe å läst ut boken...den e läsvärd...får se vad mamma tycker...den första va ok men denna va dubbelt så bra, hoppas resten går åt samma håll..har tre till av Arnaldur Indridason...eller hur man nu stavar det...har inte islänska bokstäver ju...

Jocke e 6 år nu å i skolan hade det gått bra...nya kompisar redan.
Å så hade vi sent fika på kvällen med paket...när vi va klara med fönsterputs, bakning å dammning...
2 paket med carsbilar, han får ett till idag. Resten va kläder...bara spiderman och cars-kläder. större storlekar dock men han behöver inget nytt i mindre så det fick bli så. Dubbelstorlekar...han har vissa kläöder i 122 som e bra, men när det blir 122/128 så e de bra mkt större...så nu har han lite å växa i...122/128 och st 7-8 år. men han växer så det knakar...förra året växte han inte så mkt...om man kollar bvc-mätningarna...men nu efter sommaren har han vuxit...vi provade kläder i torsdags å rensade i lådorna så vissa brallor va ju för korta...

Nu ska jag betala tradera-faktura å kolla mailen...å ta en kopp kaffe till med ett korsord eller skvallerblaska på balkongen i solen...tubtop åkte på direkt jag klev upp...haha...urvaken som jag var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback