dag nr 2

haft ont i huvet varje dag sen vi kom hem...ALLTID är det så...luften e så mkt bättre på Vätö å det märks när man varit där en tid å sen kommer hem.
Idag har jag huvudvärk från start...brukar smyga sig fram runt lunch men nu hade jag det redan när jag vaknade...

Igår va första dagen på skolan, Jocke flirta till sig en tjejkompis som heter Natascha.
Hans kompis Tim verkar inte ha kommit hem från Gotland ännu så han va inte där...men resten av dom från hans dagis va där...
Efter det gick vi å handlade å sen hem å städade badrummet...å laga mat...

Idag fyller ju  Jocke 6 år å imorgon e de kalas med familjen så ska städa klart å baka klart. Måste handla lite mera grejer...
Jocke ville ha pannkakor idag så jag hoppas städningen går bra för det e så drygt å stå å grädda pankisar...tar sån tid...tråkigt men gott.

Klockan e snart 7 så ska väcka Jocke nu. Han har två paket som väntar. sen får han lite ikväll oxå.

Han ska va i skolan 9-13 idag så vore ju smidigt om jag får gå iväg å handla under tiden, så spar man lite tid lixom.
Annars så ville ju Jocke följa med å handla...kanske kan gå en snabbis å köpa nåt gott till kvällen å så har jag lovat han å köpa glass...

Får se om jag hnner ladda upp semesterbilder sen oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback