å klart för idag med.


Haft första lektionen i feA, allt var ju bekant...gått kursen innan så...
Sen va de dags för datalektion...konstigt nog fanns mitt konto kvar men tror ni jag kom ihåg koderna?? Nope!! Så sällan använt skolans datorer å då minns man ju inte sånt.
Däremot så borde ju Lindas varit kvar, hon som senast använde sitt i våras...men hennes va inte kvar. Hon va inte med på den lektionen så jag får väl hälsa det...att Kjell har hennes kontrakt.
Jag ska testa min nya kod imorgon. Man skulle vänta ½timma typ å eftersom vi inte hade nån lektion så orkade jag inte vänta så länge utan jag cyklade hem....å nu sitter jag här. Cykeln gnisslar...så nån ringklocka verkar jag inte behöva...får be Patrick kolla på det...kan inte hitta exakt vart det gnisslar men det e fram ialla fall...

Nä, nu ska jag ta å beställa böcker...lyckas inte hitta några begagnade...de e alla för gamla...ekonomi e ju färskvara så de böcker som e från 4 år sen e för gamla...
Får ta å beställa de böcker som finns å ta resten sen...de verkar va slut överallt på vissa böcker..

Sen blir det alvedon igen. 1½ vecka efter vi kommit hem å det ger sig aldrig...brukar gå på en vecka men ibland så blir det längre tid...rätt jobbigt...speciellt om det e åska i luften (då blir det värre huvudvärk...)eller soligt...(då anstränger man ögonen på ett sätt så man kan få ont oxå...). Det räcker med den värk man redan har ju...

----------------------------
2 av 4 böcke e beställda...de andra två hör ihop å den ena e slut överallt...så jag väntar med båda...kanske jag får 20 kr rabatt när den väl kommit in...alltså...genom att handla på adlibris...de va lite billigare där...å de jag beställde nu e billigare på bokus...
----------------------------
Lunchdags...i form av fika...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback