Påskkärring

Jag hoppas det INTE ringer på dörren!! Jag är just nu utklädd...endast tillfälligt. Tänkte bara ta några kort. Ska försöka få Jocke å klä på sig så ska han få bli påskkärring han med. Sen sja jag tvätta bort mina prickar i fejjan å bli normal. Vi ska ta en promenad sen å jag e nog inte på humör att bli uttittad.

Igår var vi å såg Jeff Dunham då å det var skoj. Inga problem med språket...eller ja, man fattade kanske inte ALLT men det mesta. Hoppas det går på tv sen. Det var 100 mil kö till parkeringsautomaten där å Patrick sket i att betala. Så vi va lite oroliga sen men vi hade klarat oss. Sen hem å avlösa barnvakterna. Sen kollade jag på tv till 1 kanske innan jag typ dog bara sådär. Å sen upp 6.40 fast jag inte behövde.

Har ringt arbetsförmedlingen oxå...ska ALLTID ringa den tiden. De öppnar 8 å jag ringde 5-10 över å hamnade i kö som vanligt...men det var inte könummer 49 som det brukar vara...könummer 4. Snabbt avklarat. Sen ställde jag mig vid spegeln å vipps så var jag påskkärring. Inget jag planerat, det bara blev så...haha.

Ska ta en promenad senare å hämta ett påskägg som väntar på Jocke i en villa på samma gata vi bor på. Nära å bra. Patricks mosters särbo Sven råkar ju bo på samma gata. Lena var dock sjuk så hon ligger hemma i sängen på södermalm. MEn innan vi går till Sven ska jag försöka avverka några kort...å ta bort mitt kladd i ansiktet. Jocke får väl va sminkad om han vill.

Sen om vi hinner så åker vi till landet. Det beror ju på när Patrick slutar jobba. Dom har ju inte vanliga arbetstider...det är ju halvdag idag men det beror ju helt på vart dom jobbar nånstans. På vissa ställen är dom helt själva å behöver inte tänka på tider å på andra ställen som tex Ericsson så måste dom tänka på tiden. Jaja, tänkte börja skriva mer men det e nog inte så intressant...det beror helt enkelt på vart dom jobbar...det varierar ju från dag till dag, från vecka till vecka...å alla ställen har sina regler och tider.

Nu ska jag förvandla Jocke till påskkärring. Återkommer med bilder =0)
Sålänge får ni se våran påskhörna...Enda påskpyntet i år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback