kommer bli kallad för klimakteriehäxa???

Igår var vi på kalas här nere i lokalen. Sebastian fyllde 7 år och det kom några som gick på Jockes dagis tidigare så det var ju kul för han att få träffa dom oxå. Men det var rätt kallt ute...det blåste å var mest mulet. Ungarna fikade lite snabbt å sen så va alla ute å sprang.
I lördags sprang jag in i sickla på leksaksaffären...sämsta jag varit på ...fanns knappt nåt roligt för killar...
Fick bli en penna med Sebastians namn på och lite fusktatueringar.
Tog ett par ark tatueringar till Jocke med. Ska lägga i påskägget, +en carsbil. Sen får han väl godis-påskägg av mina föräldrar i helgen.

Vi åker väl till landet på torsdag å e där över påsken. Hoppas det blir sooooool!!
Idag e de soligt ialla fall, men jag ska till tandläkaren snart så det blir inget solande idag inte.

Nu kom det post, å jag blev lika skraj som vanligt...haha...
Nä, nu ska jag käka nåt, lär väl inte få käka på ett tag så det e bäst å passa på. Blir väl blekning idag så får inte röka, dricka kaffe eller äta nåt med färg de närmaste dagarna. Hur f*n ska detta gå??? Kommer nog vara rätt så irriterad några dagar...ryta ifrån för minsta lilla typ. Ska röka upp min sista cigg oxå!!
Många nya smeknamn kommer jag väl att få...klimakteriehäxan, bitterfi**an, argbiggan...osv...

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Blekning?! Ah...nu fattar jag, tänderna?!

Det har jag funderat på...men utan kaffe?! Nej nej...skippar nog det! haha



Härliga bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback