så mkt spam

Nästan alla kommentarer jag får här är ju spam...så trist!!! Å hur blir man av med det??

Idag sitter jag hemma å pluggar. Varit en körig helg med födelsdagsfirande, å shopping.
Tror jag känner mig lklar med ett arbete, men väntar till onsdag med att skicka in det...kanske kommer på nåt mer bra.

Fick veta i helgen att jag fyller år snart oxå...att det var så kort tid kvar hade jag inbte koll på...haha...å alla frågar vad jag önskar mig...jag har ju ingen aning...så jag säger att dom får fråga Patrick...mamma har ju fått en lista så dom får väl snacka ihop sig...tycker jag verkar enklast.

Annars önskar jag mig punchinella!!! (scrapbooking, å det är det ingen som förstår sig på så det står ju inte på listan.)
Akrylfärger, fluid shalk...
Eller kanske ögonfrans-färgning...fast jag drömde att ögonfransarna trillade av efter några dagar...haha...nån som har testat???
Sen har jag ingen aning...

Så nu vet ni det.

Jag ska väl ta hand om tvätten nu...å sen fundera ut nån middag...får nog bli nåt enkelt för jag är inte på humör för matlagning idag. Kanske man hinner med å läsa nåt kapitel i boken oxå...vore ju inte helt fel...är så mkt i skolan vissa dagar så man hinner helt enkelt inte med...å därför e de sååååå skönt å inte ha nåt språk-ämne för då hade man fått läsa en massa annat man helst slipper läsa. Sen så vore det bra om man hann damma å dammsuga lite i v-rummet med...solen ligger på nu å det är riktigt dammigt...men just nu orkar jag inte städa så jag kanske ska ta å läsa lite istället...

baj baj.

Kommentarer
Postat av: annah

nej jag fick inte ditt mail! Men hade inte förväntat mej att du kunde komma ändå...

Postat av: Helena

Määh... mina kommentarer är ju inte spam liksom ;)))) kanske börjar räknas som det snart dock...höhöh! Kramen

2008-09-30 @ 13:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback