drygt värre.

varit förkyld i 2½ vecka nu. Den vill helt enkelt inte ge sig. Men man får försöka funka ändå.
Sitter hemma å försöker hålla mig vaken efter att ha pluggat ekonomi i ett par timmar...det är väldigt rörigt ämne så man blir ju lite förvirrad emellanåt. Har kollat mailen nyss å fick ett trevligt besked från ekonomiläraren...jag kan använda min gamla insändningsuppgift  från förra terminen...så det spar jag lite tid på...det var några nya uppgifter han lagt till så får ju arbeta vidare med den gamla helt enkelt. Det kändes rätt skönt för jag hade svårt att komma på någon annan affärside än den jag skickade in...PUST!! Nu ska jag försöka skriva en önskelista...mamma tjatade i helgen...å jag kommer verkligen inte på NÅGONTING ALLS. Så vi får se vad det blir med den saken.

Tänkte surfa runt lite för att få lite inspiration till listan...eller så kan kanske NI tipsa mig om saker ni tror jag behöver...hehe...fast man har ju så mkt sånt redan...(saker som man tror ska va bra å ha men aldrig används)

NåGrA fOtOn kommer här...varit slö med detta så jag tar å visar några bara.

juli-augusti



Ö-vik




Dalarna






Landet




Juni

I min mammas gamla dräkt.



Jag å Linda när Patrick fyllde år.





Å April


Sen har jag ju lite scrappade att visa med men de har jag inte gått igenom än å har ej photoshop som jag gärna använder när jag fixar till bilderna...så de får vänta...OK?!?! PLUS en massa bilder till egentligen...men det kanske får räcka såhär...kan ju hända att m,an tömmer kameran igen snart så...kanske...dåligt med fotande sista tiden!!!


Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Vad cool Jocke såg ut bredvid YODA!!!!! :D

2008-09-17 @ 19:04:36
Postat av: annah

kuuul att se lite bilder från dej :)

Postat av: Linda

Presentkort!!!! (scrapaffärer kanske, hihi)

Härliga bilder :)

2008-09-19 @ 08:45:31
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: sajbersonja

kul och se alla fina bilder!

2008-12-29 @ 20:57:00
URL: http://sajbersonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback