äntligen fredag

Gick i skolan till 20 igår, det var rätt trist. Var så trött, å förkylningen hänger med än så blev ju inte piggare av det inte.
Har planterat lite blommor idag...satte några blad tidigare i somras å nu hade de växt så mkt så va tvungen å fixa det. Hoppas de inte blir så stora som förra...ser ut som om det är 4 st. blad satta i samma kruka men det är från endast 1 blad. Ser ut som en djungel i den krukan, men den ser frisk ut å det kommer snart blommor oxå. Tvättat å diskat å tagit hand om allt sånt å nu sitter jag här å är trötter igen, börjar få ont i huvet...skulle dammsuga men jag tar det senare. Tänkte väl kanske försöka läsa ut en bok istället. Gick så bra å fort i början å sen nu sista veckorna har jag kämpat med att komma nån vart öht typ. Började på den när skolan började i mitten av augusti å läste halva på ett par dagar...sen tog det tvärstopp. Konstigt det där...ändå tycker jag att jag läser varje dag men kommer ingen vart ändå.
Det var nåt mer jag skulle göra när jag ändå hade datorn igång, men vad?!?!? Blir alltid så!!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Helena

tja! Läget? längesen vi hördes

2008-09-19 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback