nu så...veliga jag...

Har nyss skickat inbjudningar via facebook...får se om NÅGON har lust...
Som vanligt e vi sent ute, men tiden gick så fort så jag hade ju inte koll på att det är redan nästa vecka som jag fyller år, men bestämde oss imorse...frågat patrick va han tyckte men fick ju inga svar...men imorse så svarade han faktiskt...
Får se hur många svar man får, kan ju va bra å veta hur många som kommer så man kan planera lite...inte för att jag brukar planera sånt så mkt, men man vill ju kanske bjuda på nåt, å då spelar ju antalet gäster roll såklart...

Scrappade lite igår oxå, blev 2 st LO's faktiskt...hm, undrar vart jag gömt kameran...tror den e full snart så den bör ju tömmas. Ska nog rota fram nåt usb-minne å lägga in de bilderna så kan jag ju redigera på mammas dator, hon har ju photoshop. Usch, va jag saknar det programmet!!!

hm, det var nåt jag skulle göra...dammsugit...inte hela lägenheten men halva ialla fall...dammtorkat, tvättat, vattnat blommot, duschat....tömma disken kanske vore en bra ide...å kika i skåpen ¨å se vad vi kan käka till middag ikväll.

hej hej

En bild har jag fixat i powerpoint...
Mors dag kort

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej!



Jag har smitit från allt och är ute på bloggrunda från bloggen;
http://minbloggrunda.blogspot.com/. Sprid den gärna till andra.



Det var länge sedan jag tog mig tid att riktigt surfa runt. Jag har till sist scrappat lite papper och gjort några bokmärken och post it – lapps album.

Välkommen in till mig och titta;

http://articsisters.blogspot.com/



Ha det bäst

2008-10-14 @ 21:14:55
URL: http://articsisters.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback