länge sen sist...

det är så mkt nu så jag hinner inte med.
Mkt prov å sånt å helgerna e fullt upp med att fira födelsedagar hit å dit.

I måndags hade jag matteprov, det gick bra. Imorgon e det prov i geografi å det är såååå mkt....blir bara förvirrad. Men jag sitter å övar lite nu så nåt ska väl fastna. Tror jag skippar matten imorgon å övar lite extra till provet istället...sen får jag köra lite matte å småföretagande på lovet istället....lite ¨å lite...har inte öppnat ekonomiboken på flera veckor så det blir endel...ska be läraren maila sista uppgiften oxå så man kan börja med den.

Hoppas bara inte Patrick å Jocke blir sjuka nu...de lät misstänksamt igår...de får vänta till fredag...så jag hinner göra provet. Vill inte skjuta upp det...blir för mkt att ta tag i efter lovet annars...blir ju nya prov då.


Ja, det var väl det man kunde berätta om nutiden för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Vad händer hos er? Här blir det inflyttning på fredag i fina villan, längtas så! :) kram Helena

2008-10-29 @ 13:25:42
Postat av: Lisbet

Hej hallo!



Tisdag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.







Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.

Du hittar den på;

www.articsisters.blogspot.com



Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.



Lisbet

2008-11-18 @ 19:21:41
URL: http://articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback