slutspurt

I skolan ja. I morgon har jag sista provet å vi får se vad det blir för frågor...8 kapitel i boken men allt lär ju inte komma med så exakt vad jag ska öva på är ju osäkert. Men tror jag börjar få kläm på det mesta nu...sen vad ALLT betyder det är väl inte det jag är bäst på...det är ju så mkt ord som inte "går" att förklara...tycker jag...å andra ord blandar jag ihop med liknande ord eller motsatsen till ordet...suck...

Ska gå en sväng till skolan om en stund å lämna in arbetet skriftligt...mailat in till urkund och läraren men han ville ha det skriftligt oxå...har har ju redan mailat att han fått arbetet så jag fattar inte grejjen...men det tar ju bara 5 minuter å gå till skolan så jag går väl dit då...å så ska jag hem direkt å göra sallad till knytkalaset på dagis. Skulle ju kunna göra den redan nu men det är väl ännu trevligare om den är nygjord än några timmar gammal. Ska ta med kameran oxå men min nya väska är nog för liten så jag får ta den gamla antar jag. Jag ska ta den stora kameran så jag kan filma...det lät som om dom skulle sjunga så det kan ju va kul å få på film.

Nä, nu ska jag kika lite på ekonomin å sen e de dags å gå till skolan en snabbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback