trubbel-bubbel

som alla vet är ju datorn knäpp. Har nu satt igång den gamla...men den låter ju såååå mkt så man orkar ju inte sätta sig å ta tag i saker å ting. Lämnade datorn till Patricks arbetskompis i söndags...vi får se om vi får den att funka normalt igen. Å hoppas Patrick sparat allt viktigt...typ foton!!!!
Nu lyckades jag få igång tangentbordet oxå, så NU passar jag på å meddela läget här.
Bloggar kommer jag inte in i än...de med lösen å såp...eftersom jag inte har lösen sparade på denna dator...får  väl hem andra datorn senare i veckan så...klar att använda hoppas jag.

Hm, va ´var det jag skulle skriva nu...
Jaja, anledningen till att jag är så osocial på nätet vet ni nu. Tangentbordet har ju inte funkat sen i lördas, men nu fick jag igång det bara sådär...helmysko.

Nu ska jag smyga in på mailen å det lär ju va huuuur mkt som helst å gå igenom där...fy va tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback