vilka är dom???

Dom som lämnar kommentarer på engelska?!?!

Nu är ledigheten över. Jocke började dagis idag, jag börjar på onsdag men måste ju upp så Jocke kommer iväg. Blir endel tvätt å så nu. Har bara 1 maskin kvar så det är skönt!!
Imorse vaknade vi 8.45 å Jocke börjar 9 så det vart stressigt. Jocke var klar på 15 minuter konstigt nog. en macka fick han i sig oxå. Själv tog jag frukost efter jag lämnat honom på dagis. Hann ju inte direkt sätta på kaffeå sen hinna dricka...exakt ½ timma efter jag vaknade så gick vi här utanför. Att det inte alltid går så fort?!?! Fast det är klart, det var väldigt stressigt. Få ¨på alla vinterkläder å sen hitta hans rygga å proppa den med alla extrakläder. Själv glömde jag byta brallor...mysbrallor i stl L med häng i rumpan...inte vackrast men väldigt skönt.
Ska se om det finns några foton att visa sen...varit riktigt dålig på att fota i jul så vi får se om det finns nåt att visa.

Men det kommer senare det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback