tömt kameran nu!!

Här
har vi resten...å så har jag hunnit göra 2 nya med...
De 2 översta är de senaste.
De 2 sista är de sista jag gjorde 2007.
Och som vanligt så skiljer sig bildkvaliteten lite från bild till bild.
Vissa går bara inte å få bra bilder på,
medans andra går å få bra bilder utan problem. 
På den med paljetter ska jag nog försöka få paljetterna å fastna lite bättre. hade slut på lim av alla sorter förutom det allra kletigaste så fick testa å sätta fast med rester av lim men de vill ej sitta helt så jag får sätta mig å fixa det senare, när jag har tålamod!!! 






Annars så väntar jag hem 2 scrap-paket...tror det är 2...ett har jag fått å har för mig att jag beställt 2 till...en massa papper igen...nu är det köpstopp på papper!!!!! Blir spännande å se vad jag köpt...det minns jag som vanligt inte. Men det var bra erbjudanden å rea på mkt fint. Papper bla...jag är helt tokig i att köpa papper...haha. Man har ju några fler än man behöver...hehe...å så mkt spillbitar man har sen då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad sugen jag blev på godis nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback