tjenare!!

Fyyy vad jag är trött!!! Känner mig sjuk nästan.
Joacim blir bara värre å värre. Han strejkar varje morgon men värst är att hämta på dagis. Jag är full med blåmärken nu. Han slåss å sparkas hela tiden....försöker bitas å gör allt för att man ska bli tokig!!! Tänk om man kunde komma på en ENKEL lösning!! Helst av allt skulle jag vilja bo helt själv just nu. Bara ha mig själv att tänka på å slippa allt tjat, stress å allt vad det nu kan vara. Känns som om ingen tror på mig när jag berättar hur det är. "det fixar du, du har så bra tålamod, Jocke är så snäll så..." Blir tokig snart. Han är inte ett dugg snäll mot mig. Han är en helt annan person när vi är borta....Det är inte lätt å vara själv, speciellt då ingen förstår HUR man har det. Verkar ju inte hjälpa att berätta för nära å kära heller...USCH!!! Just nu avskyr jag mitt liv!!

Fick ialla fall mina böcker igår...2 skol-böcker å en scrap-bok. Mkt trevligt å kika i.
Idag hämtade jag ett scrap-paket med en massa papper...å stickers å lim...PAckat ner å sorterat allt redan, sen kom jag p¨å att jag skulle ta en bild men det orkar jag ju inte med nu...HAde tänkt att denna dag skulle bli en bra dag, att få mkt gjort...som att städa, scrappa, tvätta osv...scrappa vet jag väl inte om det går...mitt humör är verkligen i botten å då finns det verkligen ingen motivation å jag är inte lätt att inspirera då!!
Jaja, ska börja med att sätta igång en tvätt å tömma diskmaskinen. Sen blir det väl mer slaveri antar jag.
Men allra först blir det 2 st alvedon, så jag överlever dagen. Det dunkar något otroligt i pannan och bak mot nacken just nu.

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Tillbaka i etern med ett fett grafikkort som ska tåla mina bilder. Nu surfar jag runt och drägglar hos alla som skapat en massa läckerheter i sina bloggar. Så nu tittar jag in hos dig med en stor kopp kaffe och ska skaffa mig inspiration.

Ha en skön dag

Postat av: Linda

Kanske inte hjälper men tröstar någorlunda...barn trotsar mot de de är trygga med...och älskar. Som vet att hur jag än beter mig så älskar den här personen mig ändå. :)
Men gud, förstår dig...det är allt annat än roligt när man har såna fajter. Okej, nån gång då och då, men hela tiden...det tär på en...både psykiskt och fysiskt.

2008-01-16 @ 11:35:01
Postat av: Lindusen

Förstår att det tar på krafterna när Jocke trotsar sådär.Reagerar han om du säger att du går utan han?

2008-01-16 @ 18:55:42
Postat av: Erica

Han säger bara: "gör det, HEJ DÅ!!". Han har genomskådat mig...har slut på ideer nu..

2008-01-16 @ 19:39:26
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: annah

Fan va jobbigt gumman. Jag förstår verkligen att det tar på krafterna! Jag fasar inför tindras kommande trots, med tanke på att hon kan hålla på redan nu. Prata gärna med mej om det e nåt, jag lyssnar alltid. Vet inte om du såg mailet på facebbok? tänkte ha lite fest här den 2/2 och tycker verkligen du ska komma. Få lite annat att tänka på :)

2008-01-18 @ 00:23:58
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback