spunk!!

Kollade på pippi igår så nu har jag ordet spunk i skallen.
Ikväll börjar företagsekonomin. 18-20. Hoppas nu att Patrick kommer hem 17.30 så jag hinner dit i tid. HAr avbokat mamma å pappa som barnvakt eftersom Patrick nu sagt att han kommer hem. Men han och tider går ju inte så bra ihop så känner mig lite stressad. Är nog rätt viktigt å gå ikväll eftersom det är en distanskurs å man kommer bara å ses kanske 3 ggr under våren. Så det är nog bra om man är där å försöker hänga med så gott det går så man vet vad man ska göra hemma denna termin.
Fått brev från Mattisson å svarat på brevet så det får jag posta på vägen till skolan. Har inte gjort nåt vettigt alls idag tror jag...surfat runt på nätet lite, sett på film, ätit pizza, druckit kaffe å duschat...mer?!?!? Nope!! Dagen har gå¨tt så  otroligt fort oxå så...ska nu försöka läsa psykologiläxan eller göra lite matte nån halvtimma. Då har jag gjort nåt vettigt...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback