shopping å pyssel

Idag har jag fått ihop ett bidrag till swe scrapbooks skissutmaning. Är så dålig på att va med på sånt så jag tänkte att jag passar på nu när jag e hemma med Jocke.
Sen råkade det bli en beställning med grejjer igen. Hittade en del på rea så kunde ju inte låta bli helt enkelt. Får se om jag lyckas knåpa ihop nån bild på det jag beställt för jag lär väl glömma ta bild på kalaset när det väl kommer hem...så brukar det ju bli. Nu ska jag tvinga Jocke å gå ut i snön...för vi måste gå till centrum å handla lite.



Även handlat detta

Hade refillfickor som bara passade i ett av mina album å det var fullt!! Så gick på jakt efter ett nytt album som passar till fickorna och detta verkar vara samma märke så vi får hoppas att det blir rätt nu!! JAg har 4 st 12" album och fickorna passade endast i ett, å de fickor som satt i det albumet passade ju såklart inte i något annat album heller... så jag sitter med en massa fickor som ej går å använda just nu...sen ett år tillbaka ungefär. Men nu ska dom passa har jag bestämt...får väl göra egna hål annars så de passar. I värsta fall...

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh kul med nya grejer :)
Vart har de rea?! ;)

2008-01-22 @ 17:45:29
Postat av: Helena

Hejsan! absolut inte alls varit i brevskrivartagen på senaste... antar det är min tur...?! Haft massor att göra, fullt upp med skolan och så. hoppas allt e bra.

2008-01-22 @ 18:31:44
Postat av: Erica

Linda:
kan det ha varit skaparlusten?!? Kollat runt på så många ställen men jo, det var skaparlusten!!

Helena: Jepp, det e din tur!! =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback