scrappa

japp, det hade jag tänkt göra idag.
Skrivit ut lite foton. För en gångs skull så har vi både fotopapper och färg!!! Så jag har passat på å skriva ut 4 hela ark. 8 st normalstora och 4 större bilder....så nu är det bara å sätta igång. Tänkte börja med bilderna från juni 2006...haha, bättre sent än aldrig. Tänkte göra mina 2 första stående 6x12 nu. Bara gjort liggande innan. Vi får se hur det går...är ett tag sen jag pysslade nu...inte sååå länge sen kanske men känns ju väldigt länge sen då vi varit på landet över en vecka. Är ju van att pyssla i stort sätt varje dag så...
Jocke däremot, han scrappade i söndags innan vi åkte till Tant Lena inne i stan på middag. Han fick en massa spillbitar å han tänkte använda ALLT...men jag satte stopp för det...slöseri!!! Han fick ju faktiskt 3 foton så han har ju 2 till att scrappa sen å då kanske han vill ha lite fina papper oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback