kalorier

jag har tagit nytt rekord på min swingstepper...totalt 60 kalorier har jag fått bort idag. Det är riktigt tungt å trampa efter 5 minuter...så jag hoppade av å flåsade lite å så hoppade jag på igen å tog 2 minuter till å sen höll jag på å dö...men var inte nöjd så jag pinade mig upp på steppern 2 gånger till...nu e jag helt skakig i benen....
Men jag fick ju nästan panik i morse då jag skulle ta på mig jeansen...favosarna som jag inte använt sen innan jul...kunde inte knäppa dom...så jag drog på mig ett par andra å dom kan jag inte ha knäppta när jag sitter så nu ska jag försöka komma i favoriterna igen...ingen stretch i dessa...de4 andra jag haft sista veckorna har ju stretch så har ju inte märkt av att jag ökat i vikt...eller att magen blivit större rättare sagt. Innan var det ju på gränsen att favojeansen gick på låren...de e otroligt tajta från knäna å uppåt...men där sitter de lika tajt ännu...de är magen som vuxit....å hakan oxå tror jag nog bestämt...men den e skitsamma...nu ska magen bort...hur nu det ska gå till...(ni ska bara veta va mkt gott jag har i skafferiet.....)
Nu är det lov ialla fall. Måste minnas å säga på dagis att Jocke oxå får lov. Kan hända att det blir en sväng till landet senare i veckan. Jag ska ha sovmorgon en vecka nu å så har jag en hel del plugg oxå...har jämfört en del försäkringar igår å idag...datorn dog igår så jag fortsatte idag. Nu har jag lite å gå igenom, tyvärr skiljer det inte sååå mkt i pris så jag tror jag ska köra en vända till å lägga på lite självrisk å tillägg å sånt så kanske det blir andra bullar. Sen är det psykologin å matten...repetera matte så det ryker!!!!

Nä, nu ska jag gå till dagis!!! Sen kanske ev pyssla?!?!? kan ju kolla på papper å foton till att börja med...så får vi se om jag lyckas få ihop något...

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ?min bloggrunda sida? vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

Ha en skön måndag.

Postat av: annah

ojdå, men det e ingen bebis som byggt bo i magen då? ;)

2008-03-07 @ 23:48:40
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Lisbet

Nu är jag ute på bloggrunda igen. Passar på innan skidskyttet börjar igen. Känner att jag behöver inspiration så jag tittar in på din sida för att fylla på inför veckan.

Ha en skön vecka

2008-03-09 @ 12:42:53
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback