här går det trögt

Inget pyssel, inget fotande...mest för att jag är så ilsken hela tiden. Å trött å stressad. Blir stressad av personer runtomkring mig...Jocke, Patrick, pappa, folk i skolan... 
Skickat in Insu nr 1 idag å har börjat kika på Insu nr 2 nu  men känner att jag inte orkar. Ska jämföra försäkringar men det är ju en djungel...å vilken försäkring ska man välja å jämföra?!? Bilen, hemmet, barn...?!? Ska alltså jämföra EN försäkring hos 3 olika bolag. Sånt där brukar jag ju sätta Patrick på...eller pappa...åker jag till Sollentuna imorgon så får jag väl ta med papprena så kan han sitta å leka med sin dator. Fast jag måste ju öva matten så jag kan göra provet på måndag. Är ju klar med 2 kapitel så vill gärna ha proven avklarade fort nu. Sen har jag bara 2 kapitel kvar...plus prov å plus nationellt prov...
På torsdag har vi prov i psykologi oxå...var bara 1 kapitel tror jag...sen hade vi väl läxa oxå tror jag...minns ej...

Har dammsugit nu på morgonen i ren ilska. Joacim är hemsk på morgonen nu. Det tar ca 30 minuter å få på han kläder å 30 till för ytterkläder...han ska absolut inte ha nån hjälp å man får en smäll om man rör han. Å när han väl ska ha hjälp så är det spagettikropp man får tampas med. Just därför har jag nu gett upp hoppet om att hinna med prov i matte på tisdagar åtorsdagar för jag kommer till skolan såååå sent...fast man gått hemifrån 30 minuter innan jag börjat...kommer ofta 30 minuter försent...hur nu det går ihop...det tar (för mig) 5 minuter att gå till dagis å 5 minuter att gå till skolan från dagis...men det tar oftast MYCKET längre tid.
Kom nu inte å säg att jag ska gå upp tidigare...jag tycker 05.45 är sjukligt tidigt att gå upp när man börjar 8.15.
Usch, jag e sååå less på att lämna och hämta på dagis nu. Jag har humör som klimakteriedamer har!!

Kommentarer
Postat av: Lindusen

Jobbigt med Jockes trots!

2008-02-08 @ 17:28:59
Postat av: annah

uschhh. förstår att du blir galen, hade ja med blivit!

Postat av: Lisbet

Hej hallo?tjena?typ..
Har rattat in sportradion på radion, skaffat mig en stor kopp kaffe och tänker medan jag lyssnar på Skidskyttet surfa runt och infånga lite inspiration från scrappare.

Du kommer igen ...senare

2008-02-12 @ 14:54:15
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej hej,

har en utmaning i min blogg som jag tror kan passa dig vännen :)

2008-02-18 @ 17:26:01
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback