fröken migrän

har ju ständigt ont i huvet. Igår hade jag ju skola på kvällen så jag var orolig att ha det då med...men jag hinkade i mig kaffe å knaprade i mig 4 alvedon under dagen å jag klarade kvällen utan större problem, men idag e det tillbaka...vägrar ge sig! HAr skola till 5 idag så känner väl inte så mkt för det men det är en sån kurs som bara har en lektion i veckan så det vore ju bra om man va med på alla lektioner.

Scrappandet har varit totalt bortglömt...men idag kom en packe med foton i brevlådan så kanske kanske man hinner med å inspireras...har ju så mkt nya papper oxå så vill ju komma igång nu. som jag visade för nån månad sedan...

Det är väl sportlov nästa vecka?!? Vadå noll koll?!? Får se om jag e hemma eller om man åker till Sollentuna/landet...då lär det ju inte bli nåt. Ska visserligen plugga hela lovet oxå...3 stora grejer som ska va klart veckan därpå. Datan strular på å dör mitt i det man håller på med så då blir det ju en sak mindre gjort...händer varje dag typ. Har inte haft datorn igång sen i måndas då den dog, mest för att jag haft så ont i huvet...därefter för att jag blir såååå arg då det händer...men nu måste jag ju börja med lite grejer å passa på å spara allt i mailen oxå...om datorn tänker bli värre är det ju bra om man kan komma åt allt från nån annan dator å då är ju mailen ett bra ställe...datorn dör om man stoppar in usb-minnen å sånt oxå så det bästa stället är mailen helt enkelt.

kameran skulle jag ju tömma förra veckan men då dog datorn...sen drog Patrick till Åre med jobbet på onsdan å hade kameran med....där jag har bild på senaste Lo'n som nu börjar bli antik...sen kom han hem i måndas å då var det ju fullt med mina bilder...får se om vi lyckas få över dom utan att datorn lägger av. sånt gör mig tokig!!!

Nä, nu måste jag käka lite å sen ska det hinkas kaffe så man orkar med eftermiddan oxå...

Kommentarer
Postat av: Jimmylotte

Very interesting & professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback