så smart å yr

Väckarklockan ringde...jag råkade stänga av istället för att snooza. Hade en så spännande dröm ju...fast väldigt konstig!!! Jaja...va lika bra å gå upp. Hade jag ställt om klockan så hade jag hunnit vakna till liv innan jag lagt mig ner igen. Å sen glömt å ändra tid eller nåt så man kommer upp alldeles för sent nästa vecka. (Har auto-ringning mån-fre.) HAr satt på kaffe vart på toa å rökt en halv cigg...men jag tror faktiskt att jag skulle somna om fort om jag la mig ner nu...e sååå yrvaken...haha. Men nu e jag ju uppe så kan ju lika gärna stanna uppe...vem vet när man tänker vakna annars?? Brukar sova alldeles fööör länge om jag somnar om och brukar ha problem å höra väckarklockan då med så jag stannar uppe!!

Nästa vecka ska Jocke va ledig. Han ska åka till Dalarna med sin farmor. Får se imorgon hur vi gör. Hans farmor, mfl!! Ej koll på vilka nu... dom ska va med i nån spring-tävling och tanken va väl att vi skulle dit å hejja på dom å sen åka ut till Älta å sen stannar Jocke där. Vet inte vilken tid det var ens.
Linda har ju fest oxå å det vore ju skoj om man kunde gå på den. ska försöka med det!!

Men först har man ju fredag å det blir tvätta å plugga. Har engelska idag...undrar om vi får tillbaka proven...spännande. Känns olika hela tiden när folk frågar. Ena stunden känns det som det gick jättebra å i andra känns det som om jag svarat typ tvärtom...jag hoppas på "jättebra" såklart.
Måste ge mig på matten med. HAr kört alla problemtal...vissa löste jag på nolltid å andra är fortfarande "????". Ett par av talen har jag inte ens lyckats lösa alls. De andra har jag lyckats lösa tidigare men inte nu å vissa har jag lyckats lösa med många svordomar...så har ju lite till att öva in. Det är så förvirrande bara...bråktal speciellt!!

Lär väl bli prov nästa vecka på det å sen ska jag börja med "%".
Det kan man ju lite i alla fall...man har ju handlat på postorder å fått sitta med miniräknaren endel...när dom haft rea typ "upp till 70 %".

Nej, nu liktar det kaffe så jag slka väl ta å leta mig in i köket å väcka mig med en kopp. Ingen ide å ge sig på matten nu...är sååå trött. Fast jag somnade väldigt tidigt igår. Somnade mitt i CSI.

Kommentarer
Postat av: annah

ja jag hoppas du hinner komma till linda en sväng. vore super kul att ses :)

Postat av: Mattismonika

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2009-03-11 @ 14:46:41
URL: http://mattismonika.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback