godkänd!!

Jag fick godkänt på provet...matteprovet. Hur nära gränsen vågade jag inte fråga...men jag hade godkänt...det e skönt.
Man får ha g på 2 prov och kan ändå få vg...om man har vg på resten av proven. Men ett g är ett betyg som jag skulle va nöjd med. Matte är ju ändå matte!! Inte alltid lätt å lite svårare å plugga in. Det är ju så mkt å hålla reda på...å allt ser nästan likadant ut.
Får se sen hur det går på resten av proven...man kan ju göra om prov om man känner för det i slutet. Jaja, detta var ett av många prov å vg tror jag väl knappast att jag lyckas få.

Slut i skolan för idag. Ska skriva rent ett "brev" till engelskan. Det ska va inne senast på fredag så har ju ingen brådska. Tänkte skriva upp alla nya glosor nu. Gloslistan e så kass i boken så jag skriver upp dom en för en på ett separat papper. Antar att det blir läxa till fredag eller måndag. Skönt å förbereda lite när man har tid över. HAr inte en läxa just nu utöver detta brev.

Sen ska jag kika i brevhögen. Hoppas på å få nåt brev idag oxå...med någon slam som Mattisson INTE haft...hon har haft precis alla slammar jag har hemma typ. Å jag har MÅNGA slammar hemma!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Precis! Ett G är bättre än ett IG!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback