dejting

Japp, jag har en date idag. MEd min pappa...haha.
Mamma hade inget å läsa så han har fått i uppdrag att åka hit å hämta lite böcker till mamma. Tänkte att vi kunde passa på å luncha eller nåt samtidigt.

HAft matte idag å just när jag nästan lyckats lösa en MVG-uppgift så ser jag en massa barn å några vuxna...Jockes avdelning va ute å gick. Kom på rätt snabbt att Jocke va i Dalarna så risken att se han var ju liten. Men jag kom ialla fall av mig helt från matten. Bara att börja om!!

Fyllt i en slam oxå...den sista jag hade å fylla i...har väl en drös jag passat i men har valt med omsorg vilka jag ska fylla i så de får va oifyllda sålänge. Den jag fyllde i var väl inte att fylla i kanske...en scrapslam...så jag har mest limmat å skrivit lite smått.

Får se om det kommer något brev idag...varit trögt sista veckan, kan ju dock bero på att jag glömmer att posta mina brev...kan ta flera dagar innan de kommer i lådan. Jag e ovan vid brev ännu...ej hittat nån rutin än. Har annars några att svara på. Tänkte väl försöka fixa minst ett idag ialla fall...men det får bli senare det.

Medans jag väntar på pappa så kan jag ju alltid läsa den enormt långa texten i engelska vi hade i läxa å öva förra textens ord...är prov på måndag!!! Å så kan man ju kanske kolla grammatiken med. Urka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback