suck!!

Jag försöker å skriva klart min BOOK REVIEW men det går ju bara så trögt. Å tar jag en paus så skriver jag om nästan allt IGEN för att då e jag helt plötsligt inte alls nöjd. Inte konstigt att jag aldrig blir klar. MEn har väl kommit 1/3 kanske så är ju på gång. Men vem vet, efter detta inlägg kanske jag raderar allt å börjar om ännu en gång.

Igår fick jag ialla fall iväg 3 HELA slambrev. Det har varit trögt på den biten sista tiden. Håller även på att fylla i en slam, vilket inte heller flyter på såååå bra. Kanske man skulle ta å fortsätta med en egen slam oxå, den går TRÖGT om något. Herre gud, undrar när jag började med den?? Rätt tjock slam men ändå...

Hilfe, nu vart jag sjukt rädd för posten igen. Även fast jag hör att brevbäraren är i huset å hör att han/hon springer i trappen å e utanför så blir jag lika rädd varje gång...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback