pluggish

Det är meningen att jag ska plugga till engelskaprovet som vi har imorgon. Imorse satte jag ialla fall ALLA glosor...från sv-eng. Så nu ska jag kolla om jag kan dom från eng-sv oxå. Sen är det prepositioner + ing-form oxå. Det är något jag ibland virrar till!!
Å så finns man numera på facebook oxå. Är mkt där som jag inte fattar men har ialla fall hittat vänner, gamla vänner, släktingar...som man annars kanske inte har kontakt med privat eller träffat på flera år...det är ju skoj.

Nej, nu ska jag föröka värma upp mig lite. Det var ju sjukt kallt idag. Å sjukt dimmigt. Obehagligt när man e ute å promenerar å hör bilar men inte ser dom förän nåra meter ifrån typ. Kallt var det oxå ja...jag e verkligen ISKALL, fast jag kom hem för 1 timma sen...ska nog ta å göra lite kaffe å sätta mig med eng-grammatiken =0P

GöTeBoRg




Kommentarer
Postat av: Linda

Barnen älskade Universeum, antar att Jocke också gjorde det?! ;)
Jättefina bilder!

Postat av: annah

roliga bilder. hajen ser sådär läskig ut...usch

2007-10-28 @ 17:32:13
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback