hemma igen

kryssen var skoj såklart. Några bekanta ansikten och en massa nya med. Bra musik!!! Gungade endel vissa stunder. Hade vart kul om det var 2 dygn. Igår va jag så trött...kunde inte sova på båten så jag var ju segare än någonsin. Hade jag bara sovit lite å så så hade en natt till funkat. hehe...Tog konstigt nog inte såååå mkt bilder. Brukar ju fota en massa annars, men några bilder vart det men har ej tömt kamerorna än så...får se om det finns något man vågar visa.
Just betalat 3 st ordrar jag gjort.  Väntar slutsumma från 2 butiker till.
Nä, nu ska jag plugga!!!

Kommentarer
Postat av: Lindusen

Var det technokryssen ni var på som jennysen?

2007-10-15 @ 20:26:57
Postat av: Erica

japp!! Samma kryssning som Jennysen var på =0)

Postat av: Helena

Låter skoj med kryss ju! vill också! just nu har jag så jävla mycket att stå i... hemma på lunch nu.. har examinerande seminarium 13.15....fukk.... hoppas d går bra! må gott! /kram Helena

2007-10-16 @ 12:23:08
URL: http://blog.deek.se
Postat av: Lindusen

är lite småsugen på en technokryssning...

2007-10-16 @ 19:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback