GÄSP jag e gammal

Jag känner mig helt slut idag. Kör ju fast med diverse skoluppgifter. En e försenad å skulle in ågår. Inte klar än men den e väl halvgjord kanske så det e på gång. Sen e de ju matteprov som står på tur oxå. Jag e verkligen senil. Glömmer allt såfort jag påbörjat nåt nutt typ så nu ska här repeteras ordentligt!!

Igår fyllde jag år då. Mina föräldrar kom hit med tårta. Blev väl kanske kaffe lite sent på dagen för mig för jag kunde ju inte somna sen. Jocke somna i soffan...det gick fort!
I söndas kom Patricks familj hit å i lördas va vi hemma hos Anna. Kalas, kalas å kalas.
I helgen ska vi på kryss. Det blir skoj. Nästa helg blir det Göteborg. Sen vill jag gå i ide!!

Piprensare:

Kommentarer
Postat av: ellenk

Så stilig det ble med de piprenserne....
Gratulerer med dagen som var...
*Klem*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback