åh va jag e trött...

fast jag får skylla mig själv som satt uppe till typ 4 på natten.
Joacim leker affär. Hans krejjer e väldans dyra. Fick ett par örhängen för 20hundratusen kronor.
"Vad vill du köpa? Jag har nya krejjer." Så sa han...haha. Min finska är ju så bra å den har visst smittat av sig på Jocke. Även min skånska...haha. HAn låter såååå rolig när han härmar mig.
Får se om man får nån engelska gjord idag. Vore ju skönt å få det gjort!! Men ska väl föröka å inte blanda in finska eller skånska då...
Måste även handla lite...hoppas på å få nåt paket å hämta ut samtidigt. Väntar hem några paket å börjar bli väääldigt otålig!! Å så vill jag pyssla...har dock lite problem med byxorna. Inte superlätt å nåla upp där man vill ha när man är själv, kan ju inte gärna be Jocke göra det...då kan det sluta med assymetriska byxben. Får nog ta å packa ner det när jag ska till Sollentuna så får min mamma hjälpa mig. Vissa byxor är inga problem men nu har jag alla "svåra" kvar...å de lär ju bli liggandes ännu längre om jag inte får hjälp. Mina nya brallor är värst...de som legat längst är värst de med för de är istället förstora upptill (och nertill...) och jag brukar väldigt sällan behöva sy in byxor...men nu måste jag för jag kan dra av dom trots de är knäppta...får se om mamma har nån bra lösning på det. ett av byxorna har dessutom blixtlås på ena sidan så dom vet jag inte alls om det går att få till. Får väl sy i såna där öglor så jag kan ha skärp istället kanske å sy in upp till blixtlåset i värsta fall. jaja, 3 eller 4 par byxor ska jag fixa!! Får väl ta med dom till syfestivalen...haha...finns säkert nån där som kan sånt på ett mer proffsigt sätt.

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Jag har gett dig en utmärkelse i min blogg som säger hur mycket jag uppskattar att titta in på din blogg och njuta av alla dina alster samt dig som person. Tack för att du finns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback