tyyyypiskt...

Vårat photoshop verkar ha försvunnit...våran dator har ju ett eget liv...KÖP ALDRIG DELL!!! Vi har haft den 1 år typ å haft problem nästan hela tiden. Den gamla har vi haft problem ungefär lika många gånger som denna fast då under 4-5 år någonting. CRAP!! Undrar om det är mer saker som inte funkar?? Hur mysko som helst...för jag använder ju photoshop en eller fler gånger varje vecka å så helt plötsligt så är allt borta...????!!!????!?!??!?
Har ju lite saker som ska fixas till så det får väl helt enkelt vänta!!
Har nu gjort 2 st kulor, en stor som nu hänger i taket och en liten som kanske passar i julgranen mer...foto kommer senare.

Jocke säger att han är sjuk idag...så vi är hemma. Imorgon är det inga lektioner, bara nationellt prov i Sv B men det går ju inte jag så jag är ledig å Jocke med.
Idag ska jag tvätta alla kuddar vi har. Har tvättat 3 st men blev inge bra...sitter kvar tvättmedel så jag kör extra sköljning på varje kudde var för sig nu.
Sen ska jag väl repetera procentkapitlet så gott det går...å så läsa minst ett kapitel i engelska romanen. Å så kanske man hinner scrappa lite, men jag kan inte ladda upp nåra bilder nånstans antar jag eftersom alla bilder jag tar kommer bli alldeles för stora. Ja, här i bloggen kan väl funka då kanske...men alla andra sidor...

Till middag får det bli pannkakor. Sen är det kväll å en massa på tv...allt krockar som vanligt men vi har ju video så ett program kan man ju banda ialla fall.

Nä, nu ska jag tömma diskmaskinen å sen är det nog dax att skifta kudde i tvättmaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback