shit pommes

Herre gud!! Jag blir psykbryt på Jocke! Han beter sig som jag vet inte vad...men inte trevligt ialla fall. Det tog EN TIMMA att hämta på dagis idag. Han vägrar klä på sig å kryper under soffor å har sig....lätt å ta på han då...å när man väl får tag på han s¨blir han spagetti eller slår och sparkar hej vilt. Idag gick jag nästan hem på riktigt. Jag orkar inte bry mig snart. Har nog aldrig svurit så mkt i hela mitt liv som jag gjort de 2 sista timmarna!! Ont i skallen å svettas ihjäl snart...min puls vägrar sakta ner...Jag är nog en vulkan!!

SUCK!!

Fick ialla fall hem en full slam idag. TaCk CARITA!!


Kommentarer
Postat av: Carita

usch. trotsig han verkar :(
Varsågod för slammen :)

Postat av: annah

åhh trots. det där bävar jag för. ser tendenser redan hos tindra. Du får antagligen en full slam i morgon med :) kram

2007-12-04 @ 21:35:14
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback