inte HELT nöjd

Book report 1 är inskickad till urkund. Inte nöjd men den är såååå sen...över en månad sen å min hjärna hjälper mig inte alls. Fått till ett par meningar till men hade velat få till kanske 2 meningar till för varje "stycke". Det har verkligen sdtått stilla i skallen sen jag började skriva för 1½ månad sen...eller när jag nu började med det...började ialla fall innan den skulle va inne men började ju om många gånger. Känner att jag inte har tid för denna report mera eftersom jag har en MASSA annat skolarbete kvar. Nu är den inskickad så nu behöver jag inte slösa tid på det mer...nu är det grupparbetet och matten som känns mucho stressigt. Vill få provet övertstökat men har inte hunnit öva nåt på matten så vi får se om jag gör provet imorgon eller inte. HAr ju kört fast på nya kapitlet..."kvadratrötter" är INGET jag gillar!!! Pythagoras sats 'är ju superlätt men kvadratrötter är världens sämsta påhitt...man blir bara förvirrad!! Eller så kanske jag fattar NOLL?!?!? Både och antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback